::just love::


Assalamualaikum w.b.t.

Baiklah, untuk entry malam yg penuh syahdu, saat baby Salsabila Soleha sedang enak beradu, dan hubby pula belum pulang dari kerja malam. Saya cuma nak kongsi apa yg saya rasa saat ini..
Pertama, saya sgt sayang blog qurratuayun. kenapa yer? entahlah.. ramai ckp blog saye cantik.. cantik ke? hihi.. (hati berbunga-bunga bila dipuji sedemikian).
Kedua, saya dah bina satu blog baru. blog ini khusus untuk saya persembahkan hasil fotografi saya. mmm blog business.. anda jgn lupa jenjalan di blog baru saye ye. ;-P
Ketiga.. yg ini paling penting..! si kecil Salsabila ni haa.. bila saya suapkan makanan kat dia td, dia buat geleng-geleng kepala sambil matanya dipejam.. terkejut juga dgn gelagat baru anak ummi nie.. pandai ye mengatakan tidak dgn cara yg paling comey.. (^.^)
Keempat.. saye rasa sangat terkilan dgn sikap seorang rakan sepejabat.. tp tak pe.. hal ini tak perlu diceritakan kpd semua yer. Biarlah dipendam dalam hati..kerana itu lebih baik..
Kelima..mmm tak tahu nk tulis ape dah. ok dear, see you all in the next entry ok..

sblm tu.. layan blog baru saye yer..

~just L.O.V.E~
UMMI NASIHA


No comments:

Post a Comment

opss!! jgn mengutuk k.. xbaik taw..