KAMPUNG JALONG, SUNGAI SIPUT, PERAK

Assalamualaikum

Saya nak kongsi gambar yang saya rakam baru-baru ni di Kg Jalong, Sungai Siput, Perak.
Subhanallah!! tempatnya sangat indah.

Terpegun seketika saat melalui barisan pokok2 tinggi dengan berlatar belakang hamparan langit membiru.
Rasa mcm dalam mimpi pun ada. (ayat over laa teww).


Haa tengok yang ini... ini gambar original taw..
tak de photoshop or photo editor or sewaktu dengannya.
Macam mana si kupu2 nie leh turut posing sama.. kekekeke

Bila saya whatsapp gambar ini dengan kakak, katanya...
"mu amik dekat wallpaper la tue"
haa... c dia tak percaya uolss. muahaha




abaikanla gambar saya yang terpejam ni..
salsabila je posing gaya peace..
umminye terpejam pulak!



3 comments:

  1. cantikkan view ni :D
    area mana ni ye?

    ReplyDelete
  2. masuk ke kg. jalong.. belah kiri. :-)

    ReplyDelete
  3. Akak org kg jalong ke? Saya dulu penah duduk situ

    ReplyDelete

opss!! jgn mengutuk k.. xbaik taw..