..impian ummi..


Lama benar ummi tak upload perkembangan terbaru kn.. so sory to all my blog readers..

Salsabila alhamdulillah.. semakin hari semakin sihat.. semakin tinggi.. semakin bijak.. dan untuk setiap hari, ada sahaja perkara baru yg dipelajarinya.
Syukur alhamdulillah yg tidak terhingga.

Ummi lalui hari-hari dgn kebahagiaan yg senantiasa mekar di hati. Kehadiran puteri Salsabila sungguh bermakna buat Ummi..

Melihat wajahnya yg sedang lena.. Ummi pasti tersenyum sendirian.. Apalah agaknya yg dimimpikan puteri Ummi. Kadang tersenyum, kadang macam sedih..
Agaknya sayang Ummi sedang bermain-main dgn para malaikat mungkin... dan apabila para malaikat mohon mengundur diri.. maka si kecil ini menangis tidak mahu ditinggalkan..
atau mungkin juga anak Ummi dipertontonkan keadaan di syurga yg penuh nikmat dan keindahan.. maka dia tersenyum.. dan sebaliknya jika dipertontonkan keadaan di neraka..

Ummi cuma punyai satu impian untuk si manja ummi. Ummi nak dia menjadi insan yang berguna dan cemerlang bila dewasa nanti. Seorang muslimah yg patuh pada Allah, Rasul.. mendengar kata org tuanya..menjaga maruah keluarganya..

Dan demi impian Ummi.. Ummi dan abah akan berusaha sedaya kami.. Semoga usaha ini diiringi barakah yg berterusan.. Ameen.


..hari pertama naik walker..



..ini hobi baru, nk gigit2 kaki sofa sbb mcm cermin..


..kepenatan..


..........eNd.........

4 comments:

  1. indahnya impian Ummi Bella.. semoga Bella aakn menjadi pe yang Ummi mimpikan.. Untie Daa akan turut sama doakan untuk Bella... Ummi n Bella doakan agar Untie Daa jua bahagia seumpama Ummi Bella... :)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah adda. congrate dari kami sekeluarga :-) jg diri baik2..

    ReplyDelete
  3. terima kasih are... lov u so much...

    ReplyDelete

opss!! jgn mengutuk k.. xbaik taw..