from cameron & lost world of tambun with love..

Assalamualaikum semua..
Terima kasih kerana memeriahkan blog saya dgn kunjungan anda.
Saya sgt teruja pd mlm ini kerana sehingga jam 10.45 mlm, saat saya menulis entry ini, kunjungan blog mencecah hingga 49 orang pengunjung, dan sudah pasti salah seorang pengunjung itu adalah anda..dan yg sedang tersenyum di sane..ummi dan abah.
Tentu sekali sedang menatap wajah kesayangan Salsabila.

Entry kali ni belum sempat dikarang sepenuhnya..tp untuk semua, saya upload beberapa gambar sekitar percutian keluarga.. (^.^)
Syukur alhamdulillah, selamat pergi dan selamat pulang.
Sesungguhnya, percutian ini memberi seribu makna kepada saya.. memori yg tidak mungkin dilupakan.. sangat indah.. segalanya indah.. mengagumi ciptaan Ilahi yg maha agung.






















*just sempat upload gambar dulu..story akn upload kemudian yer.. :-)

No comments:

Post a Comment

opss!! jgn mengutuk k.. xbaik taw..