selamat hari lahir sayangku



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Pertama, ummi maklum bahawa puteri ummi sudah genap 2 tahun pada 9 Mac lalu. ;-)
Alhamdulillah, syukur..

Tak ada celebration besar2 pun setakat ini.. ummi tak berkesempatan nak jemput kawan-kawan datang rumah or makan2 reramai. Sekadar bawa Salsabila main air panas kat kolam Ulu Legong Hot Spring di hari lahirmu.

Esoknye kita ke rumah opah, sempat abah singgah beli kek di Kroh dan kita makan kek tu sama2 pada malamnya. Sedap kan sayang? Ummi tgk bukan main lagi sayang makan kek tu. Pastu bila dah kenyang, kek dah xjadi kek lagi. Diuli lunyai...hancur...hihihi

Ummi panjatkan kesyukuran yang tak terhingga ke hadrat Allah swt kerana dengan keizinanNya kita sekeluarga dapat hidup bahagia, aman dan sentosa. (teks ucapan majlis apekah ini..??)

Ye, sungguh sayang.. ummi bahagia dengan kamu. Ummi syukuri kehadiranmu. Ummi nak segala yg terbaik untukmu..

Andai ummi punya sayap, mahu saja ummi terbang pergi ke rumah mama saat ini. Menjengukmu setiap masa. Ummi akui, walaupun ummi sedang sibuk bekerja, tapi setiap gelagatmu yg menghiburkan pasti buat ummi tersenyum dan pasti buat hati ummi teringat saat-saat bersamamu.

Sayang..ummi mahu kamu jadi yg terbaik untuk kami jua. Jadi insan yg taat kepada Allah dan Rasul. Sayang Allah dan Rasul. Berbakti kepada agama dan umat manusia.

Ummi harap suatu hari nanti..saat dikau berkesempatan membaca entry ini.. ummi mahu dikau muhasabah dirimu sayang..

Jadilah anak yg mendengar kata ummi dan abah. Hormatilah orang yang lebih tua darimu.

Sayang..ummi akan sentiasa mendoakan kebaikan untukmu, di dunia mahupun di akhirat. Justeru, senantiasalah mendoakan ummi dan abah yer..

mmmm sampai sini dulu...ummi tak boleh nak tulis lagi..sebak pulak tiba2..

Ok sayang... SELAMAT HARI LAHIR yang KEDUA!!


Ummi dan Salsabila di Ulu Legong Hot Spring



Anak ummi bertelekung

No comments:

Post a Comment

opss!! jgn mengutuk k.. xbaik taw..